amandajosefiiina

vet att mirakel inte sker

Kategori: Allmänt

Halloj på er! Någon som har saknat mig?
Har nog faktiskt ingen bra anledning till varför jag inte har bloggat nåt på sista tiden.. har knappt suttit vid datorn någonting på sommarlovet utan bara levt livet. Har träffat massa folk, både nytt och gammalt, solat, badat (knappt..), haft en liten moppetrip samt tältat och festat som en kung.
Börjar skolan om ldrygt en vecka och måste faktiskt säga att jag längtar lite.. Eller inte till själva plugget utan att träffa min underbara klass igen, träffa alla nya ettor och gå på alla grymma vadstenafester!
Men innan vi drar igång med allt sånt så ska jag bara njuta av sista tiden genom att åka på kryssning och gå på spa med mammi, gå på överraskningsfest och ja, njuta!

Jag ska försööööka bli bättre på att blogga, men nu när sommarlovet snart är över ska det nog inte bli några problem! Hoppas jag..

   
   
   
                       
 


 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: