amandajosefiiina

gullisar

Kategori: Allmänt

Haha, alltså vilka är ni egentligen som fortfarande går in på min blogg fast ni troligtvis vet att jag inte har uppdaterat sen 100 år tillbaka? Tycker verkligen ni är jättegulliga och även fast jag vill säga att jag ska bättra mig och blogga oftare osv, så vet jag tyvärr att jag skulle ljuga då. 
Skolan tar upp såååå mycket tid nu och jag känner smått att vinterdepressionen, som gör att jag inte orkar gå upp och inte åka till skolan, börjar smyga sig fram. Men detta år har jag bestämt mig för att inte ge upp och vara "sjuk" så mycket som förra året, även fast det i princip dödar mig. Gör mig själv gladare och lugnare genom att tänka att det bara är knappt fem veckor kvar till jullovet och innan dess ska jag göra så sjukt mycket roliga saker. För det första åker jag med alla andra tvåor i skolan till Tyskland och Danmark om bara två veckor!!!! Veckan efter vi kommer hem ska jag träffa några av tjejerna från förra klassen och ha glöggmys och spela julklappsleken och bara ha julmys. Sedan ska vi klämma in samma sak med nuvarande klassen innan lovet och mellan allt detta ska jag ju självklart julshoppa en massa! Tycker att snön kan ta och komma nu så man känner ännu mer att det börjar närma sig jul! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: