amandajosefiiina

ångesten ligger på topp!

Kategori: Allmänt

Dom tre senaste helgerna har enbart bestått av alkohol och ganska mycket ångest, speciellt idag efter gårkvällen/inatt.. Fest med i princip hela skolan, några som gick i trean förut och lite borensbergare och jag tror att jag var fullast på plats. Har nog aldrig skämmt ut mig mer på en fest inför så många människor.. Är väldigt förvånad över att jag inte bröt något igår eller fick hjärnskakning då jag ramlade omkull väldigt mycket.. Ville sen inte sova på stället det var tänkt att jag skulle sova på så jag åkte iväg till ett annat ställe. Fick då lite panik imorse när jag vakna eftersom jag först inte kom ihåg vart jag hade åkt..
Känner att jag kommer skämmas en aning på måndag i skolan.. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: