amandajosefiiina

jag är typ segast på att uppdatera, jag vet..

Kategori: Allmänt

har inte orkat att blogga nu på ett tag..
men det får ni stå ut med bitches!
nae jag skoja.
idag har jag varit i linköping o handlat massa stuff.
typ bh, trosor, foundation o födelsedags presenter till min underbara bror fredric.
så fick jag mamma att handla lite stuff till mig också, typ matta,lakan, örngott, o filtar.
så nu har jag fixat mitt rum! :d
drog på nya påslakanet o örngottet som jag fick i julklapp, täckt över soffan med svarta filtar, lagt in mattan o stallt bordet som vi hade i vardagsrummet förut, för vi har köpt ett nytt dit idag o så har jag städat novas bur.
man kan verkligen säga att jag är nöjd!
även fast jag typ, verkligen inte gillar att det är så ljust i rummet..
men aja, det fixar sig nog någon gång snart! :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här: